25 Kasım 2016 Cuma

İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu, Bursa

İnteraktif Pazarlama Zirvesi Anadolu

Bursa İnteraktif Pazarlama Zirvesi
IPZ Anadolu Marketing Türkiye tarafından 9 yıldır aksatılmadan düzenlenen bir etkinlik. 2016’yı geçmiş yıllardan farklı kılan en önemli nokta ise her ilde o ilin ihtiyaçlarına özel içerik hazırlanıyor olmasıydı. Bursa ayağına katıldığım Zirve’nin ana teması kurumların değişen ihtiyaçları dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlenmişti bu yıl.

Kendini bir ‘bilgi bulaştırıcısı’ olarak nitelendiren Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in açılış konuşmasını gerçekleştirdiği etkinliğe; GarentaDAY, NN Hayat ve Emeklilik, Yapı Kredi Bankası, Aygaz ve OutWork Event Company içerik desteği sağladı.

Boğaziçi Üniversitesi ile gerçekleştirilen amaç birlikteliği doğrultusunda her katılımcıya bir sertifika verilen ve  “birlikte iş yapma kültürü”nü ele alan konferans dizisini Bursa’nın önde gelen marka ve kurumlarının temsilcileri ilgiyle dinlediler. Etkinlik ilin, Akadametre araştırması ile belirlenen, öncü markalarının ödüllerini almasıyla son buldu.

Bursa, 27 Ekim 2016

Zirveden satırbaşları


GarentaDAY
Global trendler artık iş modellerini sorgulatıyor. Araç satın alma da sorgulanan uygulamalardan biri.
Avrupa ve Amerika’da ‘Y’ jenerasyonu giderek artan bir oranda kiralama sistemini tercih ediyor.
Saatlik araç kiralama dünyada bir trend olarak yaygınlaşıyor.

NN Hayat
Tasarruf etmiyoruz! Tasarruf oranımız %16’larda.
Ama emeklilik günlerinde rahat etmek istiyoruz
Otomatik Katılım’da cazip devlet teşvikleri var

Yapı Kredi Bankası
Kobi’lerin dış ticaretteki payı çok önemli
Avrupa Kobi’lerin dış ticaretteki bir numaralı partneri
Kobi’lerin ihracatının %94’ü imalat sanayi ürünleri

Aygaz
Türkiye LPG pazarı Avrupa’da 2. sırada
Otogaz en çok tercih edilen otomobil yakıtı
Aygaz gövde kuşağı yeni bir pazarlama mecrası

Outwork Event Design
Doğru takımı kurun
Hikayeniz olsun
İnatçı olun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder